Pages

May 02, 2011

almost accident

Assalamualaikum

hari ni rasa macam nak nangis jer.kenapa?sebabnya saya hampir-hampir nak langgar seorang pakcik ni masa on the way nak balik rumah lepas beli ais krim.Masha Allah.masa tu hanya mengucap je yang saya boleh buat dan mulut tak berhenti mintak maaf.Syukur Alhamdulillah pak cik tu tak ada apa-apa dan kereta saya pun okay.saya memang rasa bersyukur yang teramat sangat masa tu sebab pak cik tuh boleh berjalan balik lagi.

pak cik tu bawak moto salah line.memang tak paham la dengan karenah orang tua ni.bawak moto ikot sedap jer.tapi apa-apa pun saya jugak yang salah sebab tak hati-hati.laen kali i just wanna let someone drive me everytime.tapi ada ke?

rasa macam nak stop je dari bawak kete sekejap.fobia dengan apa yang jadi.harap-harap pak cik tu okay.kalau tak memang rasa bersalah ni bawak sampai bila-bila la.

No comments:

Post a Comment