Pages

May 04, 2011

ice cream mashtta..

Assalamualaikum.

hari ni saya nak cerita pasal ice cream.saya memang suka makan ice cream.paling saya suka makan ice cream vanila+chocolate chip. yang kat bawah ni. Wall's Selection Double Dutch.and Cookies&Cream ice cream.these are my fav.petang tadi baru saya habiskan makan satu bekas ice cream tu.haha.even bangun pagi tadi pun saya belasah "dia" dulu.hehe.

hrmm.apa yang menarik tentang ice cream ni erk?kalau yang Cookies&Cream tu just ada cookies jelah.alah.rasanya macam ala-ala Oreo.tapi bila makan dengan ice cream best gua cakap lu.yang Double Dutch tu the most favorite.macam-macam ada dalam tu.ada kekacang.and.yang saya paling suka pasal ice cream ni ialah dalamnya ada marshmallow.saya suka.

sure seme dah pernah makan,kan?tapi takpelah.nak cakap jugak.haha.kalau ada yang tak try lagi.esok-esok pegi beli erk.pasti berbaloi-baloi-baloi.


No comments:

Post a Comment