Pages

July 22, 2010

tribute to along,angah and achik..




<--------

ini mereka...org yang paling penting dalam hidup aku selain dr family..dorang ni ad kt tangga ke 2 teratas dalam ranking hati aku..hehehe..tnpa dorang, aku rase aku tak jadi aku yang skarang..aku tak sehappy cam ni..so, aku b'syukur sgt sbb aku ditemukan dgn dorang..

dlam relationship kitorang ad ranking..sape yang jd first and sape yg last..yg malangnyer aku ranking last, so aku la yg slalu kena buli..(xadil btul)

yg kiut blh kanan tuh along, sbb die lahir dlu (04 jan), yang gedik smacam pgg pyung tuh angah (sme tarikh lahir, bezanya juz mase lahir..hehe) and yg agk2 control ayu tuh achik (24 jan)..ak plak adek (19 jul)..ni lah kakak2 yg tak brape nk btul ckit..hehe..

kitorang always together..bile aku ngan diorang, "anything is possible".. if slh sorang ad problem, kitorang akan ddk bincng sme2 without even miss a word..aku ngan diorang mmg xde rahsia, tp klu dorang aku xtau la..bg aku, klu dlm dunia ni xde org laen pn aku xkesah asl dorang ada ngan aku sbb aku syg giler kt dorang..

aku respect dorang as a friend and also as a sister..and sister's relationship has no boundaries...aku selesa ngan dorang..bile kitorang kumpul memang HANCUR la...menara KLCC pun blh runtuh...hahha..banyak giler memori kitorang yang tlah tercipta..memori tulah yg jd penguat relationship ni..kire cam tulang blakang la..memori yg byk3x tuh akan aku simpan dan kenang smpai bile2...

aku tahu dalam relationship ni, aku yang byk skali wat mslh and sshkan dorang, so aku mntk maaf sgt..hehehe..korang pun kdg2 fed up gak ngan aku tp b'coz trpaksa korang tahan prasaan tuh...hahah...aku akn berusaha utk try ubah erk...( aku x jnji)..

lastly, aku harap sgt relationship kite has a good ending even skarang angah yg pling BAHAGIA b'coz maklumlah dia jer yg ad buah ati.. (angah, sori terexposed plak)..but, in da future aku arap kite seme ad happy ending msg2...even kt mne pun kite akan b'akhir, relationship ni akan terus kekal dlm ati msg2..aku jgk arap we will create memories that none of us will forget...

akhir kata..AKU SAYANG KORANG SANGAT30000x..



2 comments:

  1. dik hri jd aq rsak...hu4...
    how come mg bleh lupe tarikh aq knl dnia...
    smpai hti mg..
    aq gtau kat mama aq...
    waaaaaaaaaaaaaaaaa..
    xnak kwan!!!!

    ReplyDelete
  2. lpe nk ckap...he4..tremosi sgt td..
    thanx sesgt tuk ucpn ni..trharu aq..
    syg korang gak...

    ReplyDelete