Pages

July 23, 2010

today was....


ari ni aku and ella kluar ronda2 kb..kitorng smpat la gak lepak2 kat kbmall tuh smbil MENCAPAP..maklumlah kitorang skrg ssh nk jmpa b'coz adik aku sorang ni blaja kat KMPP skang (kolej matrikulasi pulau pinang)..bile dh skali ni mcm2 la kitorang buat..kitorang trun umh dlm kul 3 lbih cam tu la...smpai jer kt kbmall tuh, parking plak ssh nk dapat..HAMPEH btul la..brape kali aku tawaf parking lot tuh akhirnya dpt gak..

first skali kitorang pg cri henset yang ella bgtau CUTE mase dia kluar ngan member die smalam..so, hari ni kitorang pg la survey harga..tgk punyer tgk akhirnya ella beli gak enset tu..(sony erricson, pink)..dia mmg minah pink..aku pon heran knp dia suke sgt ngan pink tuh..lps kitorang bli brg2 ckit, tibalah masa utk balik umh..tgk jam dh kul 6 lebih tp memandangkan kitorang ni pompuan, phm2 la..xde la rushing sgt hari ni..hehehhe

nak dijadikan cerita, lg ckit nk smpai umh, kete plak buat hal..brasap kete tuh aku buat..xpsl2 mampos tgh2 jalan..MALU JER..hehehe..tp, kire ok la sbb adlah makhluk Tuhan yang dtg menolong..TERIMA KASIH BEBANYAK..ak and ella dh cuak giler, so aku cpt2 call abh suh dtg kt tmpat kejadian..dhlah kt depan ckit nk msk simpang umah aku ada accident..depan mata plak tuh..hari ni mmg kow2 la..mcm2 jd..hehehe...

kitorang smpai umh dh mghrib..tu pun abah yang dtg pick us up...hehhehe..nasib baek abah xmrh..maklumlah ABAH IS OUR HERO...hahaha..die cool jer..LUV U la Abah..

kirenyer ari ni mmg ari yang blh dikatakan mencabar gak la...dgn kete broke down, accident dpn mata, blik lewat..huh!!!! PENAT SGT!!! tp best b'coz aku and my sist boleh spent time together..hehhehe..




No comments:

Post a Comment