Pages

July 22, 2010

scary day...

pg ni aku assume pg yang biase jer spt pg2 yg laen..pkul 9 lebih ckit2 aku mula gerak dr katil ak and pg mndi..pstu ak cyap2 nk pg kls OI pn zaila.. kls nyer biase jer..first mmg aku smgt giler tp msuk second round mulalah prasaan borim megetuk pintu hatiku...pn zaila pun mcm dh blh bace hint yg aku bg, so dia bglah rehat for 30minutes..ari ni aku tak pg bli mknan b'coz zati puasa and along, kak mira xnk kluar..

msuk cerita sbnr..
aku terjumpa baby snake kat dlm kls kitorang..wahhh!!! kire ala2 national geographic la ni, tp version ak..first, aku igt haiwan tuh dh mati, so aku pnggil along tengok..dia bgtau yang bnde tu idup ag..hehehe..aku pun ajk zati tgk skali dengan niat nk usik dia sbb dia ni tkut skit dengan haiwan yg pjg ni..tgk pic pun xleh ni kan plak tgk real...blh la dgr dia jerit kjp, lps tu smpai sudah dia tak masuk dekat.. puan srh kitorang buang haiwan buas tuh, tp mslhnyer mase tuh hanya kaum hawa yang ayu dan lemah lembut jer yang ada..kaum adamnyer hilang ntah kemana...tp, pastu Jun pun balik..dielah yang crikan besi nak alihkan haiwan tuh, tp bukan dia yang "kill" ular tuh, tp kak mira..hampeh btul la Jun tuh...hahahaha...jgn marah yer...tp last2 dia la yang pg pijak kpala ular tuh...

so, conclusion nyer ari ni kitorang terhibur la gak..thanx kt baby snake tuh walaupun akhirnyer dia terkorban gak..hahaha...kak mira jd hero no.1 and Jun jd hero no.2..kah3x..give them a big applause....hehehe....



No comments:

Post a Comment