Pages

July 22, 2010

sakitlah ngan mereka ni...

July 21, 2010

04:54pm..

Hari ni cam besa la pg mkn ngan member2 lps kls en. Rashid kt tmpat biase kitorang melepaskan perasaan lapar..first2 mmg everything ok jer ,aku order nasi goring paprik and air tea O ais limau, along order nasi goreng Thai and air sme cam aku, zatiey plak makan kueh tiaw ladna and air pom sme, kak mira order sme cam aku tp yg kitorang nk mrhnyer air jer yang smpai, nasinyer hilang..tak tau la sape yang salah..nk ckp aku, dh 2x aku repeat order kitorang.. tp masa kitorang tgh melantak tu adalah segugus bdk2 lelaki ddk kt dpn meja kitorang…oleh sbb tak kenal ngan diorang, so kami seme buat bodo jelah..nak dijadikan cerita, tetiba jer bdk2 tuh pndang2 kitorang pstu gelak sesame dorang..mula2 xprasan ag tp bile along bgtau aku barulah aku perasan..mmg bdk2 tuh PSYCO la..tension giler mase tuh..

To bdk2 bengom tuh, klu ad tak puas ati, ckp la depan2..aku gram nk sound mamat2 yang tak brape nk hensem tp bajet jer lebih tuh “LU APHAL??ADA PROBLEM KER??” tp, mengingatkan aku and yg laen ni pompuan, sbr jelah…lps pada tuh trus kitorang hilang mood nk brgurau senda (bergurau ke??HAHAHA)..harap2 lps ni jgnlah bg aku jmpa ngan b***K2x tu lagi..dhla muka mcm gangster, klu ensem takpe la gak…hahhaha..



No comments:

Post a Comment