Pages

July 01, 2010

perasaan yang ntah ape2..



Walaupun brkali2 aku cuba yakinkan hati ak tak merinduinya tapi realitinya aku merindui dia…

Walaupun betapa aku ingin seluruh dunia tahu aku mencintainya tapi aku tak berdaya…

Aku cuba menjerit sekuat hati aku tapi sayang suara itu hanya aku yang dengar…

Perasaan ini membunuh aku sedikit demi sedikit..ianya membunuh aku tanpa siapa pun tahu…hanya coretan yang mampu aku karyakan untuk aku hilangkan perasaan ini walaupun hanya sedikit cuma..kenapa adanya dia dalam kehidupan aku??

Ingin sekali aku ucap andainya dia ingin benar2 hilang, hilanglah dan jangan pernah muncul lagi..tapi aku tak terdaya menyatakan itu kerana aku lemah..YA!!!AKU LEMAH..dan aku benci aku yang sebegitu…

Waktu tak lagi menjadi pengubat yang mujarab buat aku kerana walau kapanpun aku tetap tak boleh melupakan dia..aku sering bertanya adakah ini balasan atas apa yang telah aku lakukan…

Andai aku boleh meminta.aku pasti akan minta dia untuk tahu betapa aku inginkannya tapi tak semua yang kita inginkan akan kita miliki…begitu juga soal hati dan perasaan…

Aku benar2 berharap suatu hari nanti aku akan melupankannya dan menganggap dia hanya kenangan terindah yang pernah ada dalam hidup aku…



No comments:

Post a Comment