Pages

May 25, 2011

Panjat Rasa Syukur

Assalamualaikum.

Bila baca tajok enty pon dah tahu apa yang nk dicoret disini. Yup. Alhamdulillah Syukur Pada Yang Maha Esa untuk rezeki yang diberikan. Semester ini saya dapat Dean List. Although semester lepas saya terlepas peluang tapi Alhamdulillah semester ni DL tu datang lagi. Even untuk pengajian ni saya miss ANC award but there is always next time kan? So, i just wanna say Alhamdulillah and Thank You Allah. There is one semester left and i'm done for the Diploma. Pengajian ni saya nk end it with collecting sweet memories. tak mau lagi ada adegan-adengan yang tak sedap and tak enak. Semester ni saya nak start a new life. A new beginning sebab semester yang lepas-lepas adalah waktu dimana saya sebagai insan biasa cuba mencari sesuatu dalam hidup dan belajar makna kehidupan itu sebenarnya dan semester akhir ini adalah penghujung pembelajaran itu.Tiba masanya untuk grad.

hoping for a better.

No comments:

Post a Comment