Pages

May 02, 2011

mama, abah.TOLONG

Assalamualaikum.

susah rasanya hari-hari.tanpa laptop kesayangan.laptopku rosak masa tengah semester ari tu.sampai ke ari ni tak jadi-jadi lagi.nasib baek Ella tak pakai laptop dia masa tuh.selamatlah.dahlah masa "die" rosak tu.assignment berlambak tak siap.tulah.tangguh lagi kerja tu.but.now.Ella dah balik and she want to use her laptop la.penatlah nak pinjam-pinjam orang punya ni.btw.Ella is my lil' sister.so, i think to ask mama and abah beli yang baru.but then terfikir la pulak.ada lagi satu semester to go.so.apa salahnya kalau i just bear with it.bukannya lama lagi pun.nak jugak rasa beli something pakai duit sendiri.lagipun.saya kan dah besar.haha.tapi.seriously.zaman sekarang ni kalau tak ada laptop memang susah.nak pinjam abah punya.dia pun nak guna jugak.takkan nak berebut dengan abah pulak.

saya ni jenis "musang" sikit.malam-malam bukannya nak tido.dah jadi habit pulak.kalu tak jarum jam dok kat nombor 2 ke 3 ke.tak mahu nye mata ni nak tutup.so,apa lagi.bukak laptop.search internet.facebooking.blogging.and yang palaing best tengok kartun.haha.tapi.since laptop tak de.rasa macam nak separuh lumpuh jari jemari kerana tak bisa menari diatas papan keyboard ni.

ada sesiapa yang nak bantu?tolong saya bantu saya.saya mahu laptop saya.

P/s : not-so-new-song-but-nice-song.Kakak Taylor Swift saya yang nyanyi.lagu ni best.so.kat post before ni ada lyric lagu ni.Enjoy. :-p

No comments:

Post a Comment