Pages

April 26, 2011

to you...happy birthday

assalamualaikum.

kat atas ni adalah seorang kawan.sahabat.teman seperjuangan.musuh ketat.advisor.dan salah seorang insan yang tersenarai dalam list "kawan yang saya wish takkan berpisah sampai bila-bila".namanya Mohd Zul Syafieq bin Zakaria.cute tak dia?.dia sambut birthday dia yang ke ** esok.(27 April 2011).tapi.saya nak post blog ni hari ni lagi.bukan gelojoh.tapi takut esok tak sempat.to you,wishing A great happy birthday.may all your wish come true.*senyum cute*.hahaha.

ni untuk dia.saya bukan malu nak cakap depan-depan.tapi kalau saya cakap memang confirm la dia akan kata saya ni "GILE KE APA?"

seriously.aku tak ingat macam mana kita boleh jadi kawan.dan.serapat hari ini.tapi.apa yang aku tahu.hari ini.esok.dan seterusnya.u are my friend.and that never change.hrmm.thank you sebab ko selalu tolong aku bila aku susah even aku tak tahu sama ada ko ikhlas ke tak.tapi.bagi aku ko memang ikhlas tolong ak.hahaha.

sedar tak sedar dah tiga tahun kita kenal.kita cipta kenangan yang aku tahu takkan aku lupa.tapi ko aku tak tahu.kalau ko cakap ko akan lupa memang ko tempah maut.dalam tiga tahun ni.tak pernah terdetik rasa penyesalan dalam diri sebab jadi kawan ko.sebabnya.ko kawan lelaki aku yang paling baek yang pernah aku kenal.(chewah).aku sayang ko.ikhlas dari hati.dan aku mendoakan yang terbaek untuk ko.

even ko selalu kutuk aku.aku tak kesah pun.sebabnya.aku pun kutuk ko jugak.jangan marah.haha.tapi itulah persahabatan.walau orang menilai atau mengata.bagi aku itulah nilai persahabatan yang aku pegang.

walau orang akan kata.kau diperguna dan aku memperguna.tapi aku nak ko tahu yang tak pernah terniat sebegitu.sebab.ko bukan barang yang boleh aku guna dan aku buang sesukanya.ko sahabat yang aku anggap berharga.

dihari lahir ko aku nak kata yang ko memang the best ever.kalau lah semua orang macam ko.memang rosak la dunia ni.haha.gurau jer. dan ini untuk ko.SELAMAT HARI LAHIR....

No comments:

Post a Comment