Pages

April 29, 2011

CRAZIEST DAY OF MY LIFE

Assalamualaikum

Hari ni(26 april 2011) saya nak abadikan dalam calendar hidup saya yang hari ni adalah hari yang paling “gila” dalam hidup saya sepanjang 21tahun saya hidup ni..hahaha..apa yang saya buat? Something yang akan saya kenang dan abadikan sepanjang hidup saya. A confession. Hahaha. Gila kan? Tapi itulah kenyataannya. My heart beat fast at that time when he was in front of me. Tp it was fun. Setidak-tidaknya saya ada sesuatu yang akan saya kenang bila saya tinggalkan sini nanti. Satu kenangan yang mengingatkan saya bahawa saya ini memang GILA!!!

Untuk awak yang menceriakan hari-hari saya.. untuk awak yang membuatkan saya berani to stand up front. Untuk awak yang mengingatkan saya bahawa saya bukanlah orang yang tak ada nilai dimata sesetengah orang. Untuk awak yang sangat comel yang mengingatkan saya pada my nephew. Terima kasih. Terima kasih untuk luahan hati itu.

Untuk teman-teman ku (Natasha Amira and Hasmira) yang “menyokong” (iye ke) terima kasih la kerana merealisasikan impian saya. korang memang best la!!!hahaha

To u..tq for make it happen even though it happen not the way I wanted to. But really, I am so grateful. TQ.

2 comments:

  1. ha5.aq doakn mg jmpe blik ngan die.sokong3

    ReplyDelete
  2. sokong..n dop..nti kalu ak jmpe blik pyh doh la nk pisoh..kah3

    ReplyDelete