Pages

November 20, 2010

this day..

Dh lama ak tak mencoret dlm ruangan ini…mls rasenyer nk memerah otak yang tak brapa nk aktif semenjak 2menjak ni..tak tau lah apsal hari ini ak terasa nak menulis…Well…klu dh ada bnde nk tulis, jari jemari laju jer menari atas keyboard nih…Opssslupe plak..SELAMAT HARI RAYA KORBAN untuk seme mmber2 ak… hari raya thun ni agak busy la gak bg ak..nape ak ckp cam tu?? Raya pertama cam bese la bgn pg n bersiap pg smbhyg raye…acara wajib for my family is berkumpul rmai2 kat satu tmpat..biasenyer yg jd mngsa keadaan umah mak sedara sulong belah abah aku la..mg dah kewajipan kitorang untuk kesana slps smbhyg raye..tak kire la raye aji o raye pose..

Raye kedua plak, pg2 ak kakak ak yg sorang tuh ktuk pntu plik ak suh bgn…actually aku dh jnji ngan die nk bgn pg tlg die..hehe..dr pg ak bgn, smbhyg, mndi…xmpat ak mkn ag die dh ajak ak pg settlekan keje die sbb umh die wat makan akikah ADAM MUKHRIS@ anak sedara ak la tuh…dr pg smpailah ke ptg…kul 3ptg plak aku n family pg kat umh kak ipar aku sbb umah die pom wat mkn gak..bygkan betapa rushin’ and buzynyer umah ak hari tuh…dh alang2 pg umah kak ipar aku kitorang satu family ambik pluang pg lepak kt pntai..(umh die dkat ngan pantai…huhu) even though dh agak lwt tp sbbkan bjalan pnyer pasal, sanggup ag…HAHAHA…

Raye ketiga@ ari ni..pg2 lagi ak dh bgn sbb aku nk pg umh kak Ngah> Ejey sbb umh die ada wat mkan ckit..since die tu dh mcm part of me, trpaksa la aku pg gak..hjt dihati mmg nk pg awal tp kete plak wat hal…hahaha…cam bese la ak..klu tak mnjahanamkan harta bnde tak sah…kih3..last2 kul 11lbih bru blh brtolak dr umah n aku trus pg ambik kak Chik> Tasya kt umh die n ktorang pn menuju ke destinasi..disebabkan ak lwt, date ak ngan ehem2 dicancelkan and ak dimarahi krn lewat…sorry dear!!! :( ..ak smpai umh dlm kul 2 lbih and aku rushin’ cyap2 nk pg kuala krai ngan abang aku (Dak) sbb kemarin aku dh jnji ngan die…punyelah kalut…

On the way, cuaca plak tak bagus…hujan spnjg jalan…haha pdn muke ktorang…tp Alhamdulillah smpai gak ke destinasi…umah bakal bini die…kitorang blik dah agak lwat iaitu kul 9.00 malam disebabkan menunggu Pizza yg agak lmbat…huhuhu..

So, ari ni mmg penat…aku rase nk ltk kpala aku kt bntal n tutup mata rapt2…

No comments:

Post a Comment