Pages

October 27, 2010

love is cinta

hari ni ak nk brcakap soal CINTA...sekali lagi...sbbnyer, errrmmmm..ak sndiri pon xtau...nk kate ak dlamun cinta, lambat lg la kot...hehehe...
mcam yg pnh ak tlis sblmnyer, definasi cinta ini berbeza brgntung pd individu itu...dan ak sendiri punya definasi ak..
byk kwn2 rapat aku dahpun miliki cinta mereka sendiri...dan ak gembira untuk itu..hehehe...lots of congrats guys...seronok tgk dorang seme bahagia dgn cinta mereka hinggakan terkadang aku merasa sedikit jelez dgn dorang...tp, mujurlah aku sempat tersedar dari perasaan itu...hrmmm....

ak jelez mgkin krn kehidupan cinta aku tak seindah mereka..ntah lah..tp, aku tak rasa rugi....
SERIOUSLY ak tak rsa rugi..tnpa cinta itu, ak blh buat byk bnde tnpa rasa terikat..

"SINGLE IS SIMPLE...DOUBLE IS TROUBLE"

blh prcaye ke pd ungkapan tuh??well, its all up to u...hahaha
bg aku, stakat ni ak msih lagi brpgang pd ungkapan tu..mungkin krn
"Mr. Right" tak muncul2 lagi..sbb tu ak brani ckp cam tu...hehehe....

apa2 pun, aku tak nak pkir ag psl seme ni...yg pnting skang ialah...ak nk blaja rjin2 biar success, cpai cita2 & bnggakan family....



No comments:

Post a Comment