Pages

October 30, 2010

i dont like today...


i

dont like today...itu yg aku boleh cakap hari ni...ARGHHHHHHHH!!!!! pg ni ak jwb paper final dgn jwpn yg agak "BODO"..ermmm..ntahlah...salah aku kot sbb aku tak study btol2..tp seriously aku mmg xleh nk expect sln yg cam tu blh kluar...dhlah paper ni blh diconsiderkan as killer paper...huh!! sem ni ak blaja mmg truk...TERUK GILERRR!!!!! sem ni klu ak dpt AD lagi, mmg satu keajaiban lah...

i dont like today....lps frust ngan paper ari ni, aku frust ngan diri sendiri..knp aku blh jadi org yang tak leh pakai otak...ada jer masalah yg mnyebabkan aku nak marah giler2 n rasa sangatlah TAK PUAS HATI!!!

lantak lah..mls nak pkir...harap2 esok ak blh lupakan everythin' that happen today... kowt2 lps gi lepak2 mnghabiskan duet mak bapak ngan "my sisters @ besties", everything will be back to normal...biasenye klu aku ada masalah ak akan makan ap jer yg aku nak makan, but...since now i'm on diet...so xleh la...lgpun tuh prangai mase muda2...hahahah...skang, klu ak ad problems, the best way ak nk lpskn tnsion, ak "drive"...hlang ckit rasa tuh...

P/S ---> currently, my mommy and my daddy is watching bola...
mommy and daddy are great!!!
luv u guys a lot.... <3



No comments:

Post a Comment