Pages

July 09, 2009

part 2


Hari kedua..
Hari ni hari yang agak busy sikit..pg jumpa nhan PA aku, Puan Zalia untuk cop borang2 tu and lepas tu pg Kt bahagian HEA untuk cop and hntar boring, pastu rush pg kat HEP untuk settle semuanya..balik kolej pg kat pejabat dulu..settle seme, barulah boleh naik bilik dan rehat..syukur..
First day ok..happy tapi kak mira nmpak mcm xhappy..xtau la knapa..maybe die rndu umah kot..macam aku tapi nasib baiklah aku pndai cover..hehehe..esk kls dah stat..esok mmg full..dari jam 8pg sampailah jam 6ptg..what a day..tapi,mcm aku selalu kata perjuangan harus diteruskan walau macam maa rintangan sekalipun..dekan aku nak miliki lagi untuk sem ni..subjek IMD151, KP kitorang yang ajar..harap2 aku boleh catchup and takkan rasa ngantuk..INSYA ALLAH aku akan banggakan ma and abah sekali lagi and aku akan buat abe cik rugi RM1oo buat kali kedua..hehehe..

Uitm machang
3.30pm
DO2 302
05 julai 2009



No comments:

Post a Comment