Pages

May 20, 2009

kisah lalu..


Perhubungan yang terjalin akhirnya putus juga..
memang aku sudah mengagaknya..hubungan ni takkan kekal lama..
hati aku bukan untuk dia walaupun berkali2 aku cuba untuk menganggapnya seseorang yang penting dalam hai aku..
jahat sangatkah aku???jahatkah aku jika aku melukainya??
memeri harapan dan akhirnya melukai dirinya??tapi, apakah dia terluka??

LELAKI!!!! bagi aku mereka tak mungkin boleh setia pada yang satu..(kecuali ayah dan abang2ku)..
dan kerana kepercayaan dan pendirian inilah aku merasakan bermain dengan mereka tidak aka meninggalkan kesan apa2 pun..
kecuali seoarang lelaki ini..lelaki yang aku sayang tapi dia juga tak setia!!!

Dah tiba masanya untuk aku berubah..aku b0leh hidup tanpa lelaki!!!selagi aku tak ketemu apa yang aku cari, selagi itulah aku takkan berpaling dari pendirin ini..
mungkin aku yan bersalah melukai hatinya tap bukan masanya lagi untuk aku mengakui itu...

No comments:

Post a Comment