Pages

May 19, 2009

impian


Semua orang punya takdir yang berbeza..begitu juga aku..
dan setiap orang juga ditakdirkan untuk punya nasib yang berbeza-beza..
nasib yang telah ditentukan tapi boleh diubah..
dan aku adalah orang yang akan mengubah nasib dari yang baik hinggalah ke lebih baik..

Bagi aku peluang kedua takkan pernah ada dan aku takkan pernah merayu untuk diberikan peluang kedua itu, tapi aku akan berusaha untuk mencipta peluang yang lain..

dan dari kerana itulah seiap peluang yang datang takkan aku sia-siakan..TAKKAN!!!!

Aku akan perjuangkan setiap peluang yang ada untuk aku mencapai impian dan cia-cita aku..

aku yakin kalau aku berusaha, pasti aku akan berjaya..aku ingin terbang jauh..biarpun aku terpaksa mengorbankan segalanya yang aku miliki demi impian itu, aku rela...


-INFINITE ENIGMA-
10:57pm

No comments:

Post a Comment