Pages

April 18, 2011

kisah lalu

assalamualaikum...

ermm...sepanjang hari ni mood saya agak malas sedikit.actually bukan ari ni jer,ari2 laen pun cam ni gak.haha.petang tadi saya kemas bilik yang dah jadi macam tongkang pecah sebab dah lama tak kemas plus my nephew and niece buat bilik ni bilik dorang.sabar jelah.sambil belek2 rak buku sambil berkira2 buku mana yang wajub dibuang and yang mana harus disimpan, saya terjumpa satu buku yang kat dalamnya ada tercoret satu bait kata masa saya tengah berjiwang sorang2.memang dah jadi satu habit dari dulu lagi.kalau saya bosan saya menulis.kalau saya happy saya menulis.kalau saya sedih saya menulis.kalau saya marah saya menulis.ni salah satu coretan yang saya jumpa ;

CHENTA

semalam

aku mengenalimu

terbayang saat2 indah sewaktu dulu

tawa dan suaramu

begitu aku rindu

hari ini

aku menangisimu

kerana kau pergi dari aku

betapa kuat aku menjerit

kau tetap tinggal hanya kenangan

kau berlalu tan takkan pernah kembali lagi

amacam?ada kiwang tak?haha.mesti masa saya tulis coretan ni mood saya tengah broken heart ke sedibh ke kan..apa2 pun kenangan itu walau sesakit manapun, ianya tetap yang terindah,

No comments:

Post a Comment