Pages

March 26, 2011

susah sangat ke?

GUD MORNING!!!!!pagi ni celik2 mata jer ak trus mngadap bnda alah ni..bukan addicted ok but ak nak luahkan something..kat cni jer aku boleh luahkan apa yang aku rasa without hurting people..klau ada pon aku bukannyer tau pon..hahaha...


ok, back to the topic..pagi ni aku bgn jer aku terus dngar En Mohamed AKA abah aku membebel pasal kete..aku ingat everything gonna be normal again lepas aku habiskan almost $ RM400 baiki kete tuh..aku ingat lepas ni dah Ok la..alih-alih lagi rosak..BENGANG!!!!

mechanic tuh mmg tak leh prcaya..PENIPU!!!

seyesly aku mnyesal giler dengan everything happen..myesal sebab fikirkan tentang "kawan" yang ntah apa-apa tuh..aku wat apa yang wat tu just utk wat dorang senang but, at the end aku yang susah!!!nasib baik ada REAL FRIENDS yang aku yakin 200% dorang akan ada ngan aku..myesal sebab aku tak dengar kata MAMA, ABAH, KAK LIN, and da rest and ikotkan ati aku yang BENGONG ni!!!!!

URGHHHHHHH!!!! seyesly, aku nak stat blik jadi who i was before..org yang tak de perasaan sayang...how come???OK tak??bukanlah tak de langsung tapi sayang tuh only for those people who knows what SAYANG is ALL ABOUT!!!

pada yang terasa I'M SO SORRY..tp RITE NOW ini apa yang aku rasa..klau U'ALS tak puas ati come and face me.BUT, before THAT mind think about da answer to my QUESTIONS..

"WHAT DID YOU DO TO ME ALL THIS TIME SO THAT U CAN TREAT ME LIKE THIS?"

"WHAT DID YOU EVER DO TO ME BEFORE AND NOW?"

susah sgt ke jadi a friend who always be there? susah senang sama2???aku bukannye nak mrungut but aku just nak tya.SUSAH SANGAT KE???


No comments:

Post a Comment