Pages

March 27, 2011

magazine making

hrmm..penat!!tu yang boleh aku ungkapkan. mana taknya dari aku bukak mata pagi tadi hinggalah kesaat ini dimana jam menunjukkan pukul 11.58AM (wahh..skemanya ayat..hikhik~)apa yang aku buat hanyalah dok mengadap laptop, bukak Adobe InDesign and start buat magazine..FOUR HOURS aku dok tercongok kat cni, yang siap hanyalah muka depan majalah and muka belakang...HAHAHA..lawak kan??( tak pun sebenarnya)


inilah akibatnya bila suka sangat delay keje..kan dh banyak..dah la programming system aku tak tahu apa pun lagi..moral of the story...tangguh la lagi keje tuh..lagi banyak lagi best...



ok tak laptop tuh??Ops! bukan aku punyer tapi AKU HARAP AKU PUNYER la...laptop yang cute miut lawa yang teramat tuh namanya Toshiba Qosmio G35-AV660..harganya tak mahal..dalam $3500 klau convert dalam Ringgit Malaysia adalah dalam RM7000++...HAHAHA..MEMANG TAK lah kan aku mampu beli..stakat mimpi boleh la..tapi seyesly laptop ni mmg lawa tahap dewa ar...I'M so WISH to have ONE...laptop ni ada dalam list gadget yang ada dalam magazine aku..ada banyak lagi members yang sewaktu harga dengannya tapi ni jer yang mampu menarik mata aku untuk melihat..

No comments:

Post a Comment