Pages

March 26, 2011

dugaan yang terbesar

BYK bnde yg jd kat ak spnjg 2weeks nih...klu nk list mmg xleh kira ngan jari la...at certain time aku rasa cam nak give up hope and run away..tp, smpai bila kan aku nak larikan diri every time ada problem??so, i decided to stay and faced da problem..but the best thing is mase ak igt yg i'm alone, ada byk yg give a hand utk aku reach and hold it...dan mereka ialah SAHABAT dan KELUARGA...tanpa mereka i'm all alone..tak sangka mereka sanggup stand up for me and fight along mase certain people just wat tak tahu jer..

after all the things happen, aku terfikir sndiri, "maybe this is what we call dugaan." Tuhan nak uji aku sama ada aku kuat atau tak untuk hadapi sebuah masalah and Dia pun mngkin nak tunjukkan kat aku siapa sebenarnya orang yang selama ini claimed to be with me forever but they just simply walk away when it times i need them...ak brsyukur sgt wlaupun pada awalnya aku serik giler ngan everything yang jadi..

masa tu mummy sent message kat aku

"JANGAN PLAK MASA SENANG RAMAI KAWAN TAPI BILA SUSAH SORANG2"

masa tuh i thought yg mak aku blh predict times and whats going to happen..sbb tuh beliau kata cam tu kat aku..

tapi seyesly aku rasa aku dah byk mnyusahkan semua orang kat sekeliling aku..

aku cuba jadi apa yang dorang nak aku jadi but, everytime, I FAILED..

aku cuba pegang apa yang aku miliki but, sometimes we have to let it go even though its something we cherish..

aku cuba jaga apa yang aku ada tapi aku rasa i'm going to ruin it..sooner...



No comments:

Post a Comment