Pages

September 07, 2010

educational person vs not so educate person= SAME

orang ni mmg plik..nm jer blaja sampai masuk u tp pmikiran same jer cam org yg xde ilmu...aku gram dgn sikap orang2 sekeliling aku yang agak BODOH dalam mentafsirkan pemikiran sendiri...takkah BODOH nmnyer klu kite ikut nasihat org bodo?? dalam hidup ni macam2 ragam yg ada..

aku nekad bahawa aku TAKKAN JADI ORANG YANG BODOH ITU!!!! bagi aku dalam dunia ni tak akan ada yang lebih aku utamakan dari MA DAN ABAH aku..kerana mereka adalah nadi kehidupan aku..klu dorang tak ade, bererti aku pun takkan ada and everything will not exist... tapi ada jugak segelintir ank yang sanggup mengutuk dan memperkecilkan orang tua dorang depan orang lain...tak salahkan klu aku cakap orang yang begini adalah ANAK YANG TAK MENGENANG BUDI!!!

walau apapun yang terjadi mereka (IBU AYAH) ttp no1 dalam hati kita.. klu x diajar pon aku rase semua tahu kenyataan itu..

pasti ada sebab kenapa mereka lakukan sesuatu perkara..mne ada mak ayah yang tak sayang anak dorang..kecuali la mak bapak yang tak tahu hukum hakam...even haiwan pom syg anak2 nyer...

aku mmg sakit hati dengan orang yang macam ni..sepatutnya orang yang begini tak sepatutnya hidup atas bumi ciptaan Tuhan ni...

above all my dream, yang paling utama ialah aku nak bahagiakan ma abah aku dan bagi everything yang dorang tak dapat lagi...(even aku tgk dorang dh achieve apa dorang nak skrang)..hehehe...aku nak banggakan dorang dan balas balik budi dorang walaupun seumur hidup aku tak mampu nk balas....

P/S--->

to those yang diatas cuma 1 aku nak bagitau...
GO TO HELL la!!



No comments:

Post a Comment