Pages

August 25, 2010

dugaankah ini???

semalam was quite a busy and tiring day la..
aku and yg laen kne gi wak researh kt usm..
hajat dihati nak brtolak dari U pagi2 ag tp trpaksa aku membantutkan niat aku ni sbb aku ada URUSAN YANG BELUM SELESAI!!!
nak dijadikan cerita malam sebelumnya kak chik bgitau aku nm aku DUA KALI naek kat notice board..
sbbnyer TIDAK MENJELASKAN SAMAN...
apa ke BODO la dorang ni..
saman tu ON DA SPOT ak pg settle, cam ner blh tak jelas plak...
malam tu mmg aku mgamuk GILER sbb tak psl2 nma aku msk dalam REKOD...
pok guard BODO..
seriously, klu KILLING PEOPLE tuh tak salah, dh lama aku bom podok pngawal tuh..hahahah...
tp itu semua hnya mimpi...
so, lepas aku g SLOW TALK ngan pokguard dpn tuh and bgtau everythim, dia srh aku pg ht HEP plak utk cnfrmkan...
ak pom pglah menurut printah...
sesampainya ak disana, naek plak drh aku tp trpaksa jd HIPOKRIT dgn memaniskan muka..
senyumlah aku kt pgawai kt sana yg MASAM bgai asam gelugur tuh...
dia pom ckplah mcm2 kat aku tp aku just snyum jer..
dia ckp nm aku dh masuk rekod...
dh la sem ni ak mntk JPA SCHOLARSHIP...
tak tau la apa nk jd pas ni...
aku berdoa bnyk2 moga2 apa yang jd tak mnjadi hlngn utk ak dp scholarship tuh...
lps settle everythim, dlm kul 09:30AM barulah ktorang brtolak ke dstinasi yg ign dituju..
ak pg sana sbb ak dh wat APPOINTMENT ngan kak ipr ksayangan aku..(chewah)
tp dia dh call and bgtau dlm kul 11 dia ad tklimat so, klu ak smpai lwt, meaning aku kne tggu...
tak kesah la..asl kerja ak kat sana selesai..har2
mmg spt dijangka, ktorang mmg smpai lwt and kena la tggu dia for 30 minutes..
naek mgantuk aku tp overall...
everythim TURN OUT WELL..
tq sist so much and tak lupa pd family ZATI sbb bg ktorang bukak pose kt umh dorang and mkn sdp2..hehhe...




No comments:

Post a Comment