Pages

July 29, 2009

kisah sedih di hari minggu...

mlm ni aku tgk fs mber2 baek aku since ktorang mula nk blajar knl dunia ni..
but, kawan2 yang dulunya aku anggap kawan baek yang aku xkan dapat dimana2 tu hanya tinggal kenangan..
kitorang berpisah mase ak form 4..
from that time aku sebenarnya dh memutuskan persahabatan ktorang tanpa sedar..
klu ak masih bersama mereka hinggalah kitorang abis high schol, kami masih lagi akan jadi teman rapat..
well, aku dapat pengalaman baru dari pilihan tu but i lose my best frens..
btul kata org, untuk mendapatkan sesuatu yang baru,kadsng2 kita harus melepaskan yang lain..
aku dapat pengalaman dan aku lepaskan ikatan tu..
aku tak tahu apa yang aku perlu fikir sekarang..
jika aku diberi satu permintaan, aku ingin kembali ke waktu itu..
waktu dimana aku tidak membuat keputusan itu..
tapi, segalanya terlambat..
aku kehilangan teman baik..
biarpun hari ini aku ada teman rapat tapi masih tidak sama...
mereka bererti buat aku.. SANGAT!!
aku rindukan mereka..
aku rindukan mereka yang dulu..
aku rindukan aku 2 tahun yang dulu..
apa aku harus benar2 melepaskan mereka pergi??
pergi dari hati aku yang masih lagi mengganggap mereka teman baik aku??
apa aku cemburu dengan ikatan mereka bertiga sedangkan aku terpinggir jauh??
YA TUHAN!!!
aku benar2 binggung............


No comments:

Post a Comment