Pages

July 19, 2009

birthday..





birthday tahun ni adlh birthday yang terindah sepanjang aku bergelar seorang pelajar..
party kecik yang diorang buat membuatkan aku terharu..
aku susah untuk menangis tapi mereka membuatkan aku menangis..walaupun aku menyambutnya tanpa keluarga tapi aku rasa lengkap kerana bagi aku merekalah keluarga aku disini dan sampai bila2..

kepada kak mira, raza, ejey, zati, kak yna, anim, yan andlast but not least syafiq..thanx u for the surprise..aku hargainya..malah aku terlalu hargainya..kenangan ni takkan aku lupakan sepanjang hayat aku..

ejey,
patung rama2 biru tu, i will take good care of it..

Raza,
beb..teddy bear coklat tu akan jadi mber baik aku when you not around..
akan aku kongsi masalah aku ngan bear tu and akan aku peluknya whenever i miss u one day..

kak mira and zati,
jam tu akan aku pakai dan takkan terlepas dar pandangan aku sampai bila2 pun..

buat kak yna, anim and yan,
thanx u guys..
jadi tukang subahat..

for dearest syafiq,
thanx u sebab tolong jadi driver untuk diorang..

and for everyone...
thank u alot for the cake!!!!
i like it so much..

being 19..
i will always gonna remember this moment..and i will bring it along in every step that i will take in my life..and i will always granted you guys as the best friends that i ever had..hope our friendship will last forever and ever..hopefully...


No comments:

Post a Comment