Pages

May 27, 2009

KELUHAN


Ada kalanya aku tidak mengerti..aku tidak mengerti tentang perasaan sendiri..
"aku punya impian.." itulah ungkapan yang membuatkan aku terus berdiri walaupun hakikatnya aku ingin duduk dan lupakan semuanya..
hidup ini adalah perjuangan..
dan aku tekad aku takkan kalah dalam perjuangan ini..

aku dengar rintihan hatinya..

aku dengar luahan katanya..

aku faham perasaan jiwanya..

tapi malangnya aku hanya mampu mendengar dan mendengar..
kerana aku lemah dalam mencari penyelesaian...
aku ingin memberinya kebahagiaan duniawi...
aku tersangat ingin...
tapi..bagaimana caranya????
selama ini aku letakkan cita2 dan impian aku di tingkat paling atas hati ini
tanpa aku sedar masih ada lagi perkara yang harus aku lakukan..hurmmm..

sepatutnya aku mengimpikan tentang kebahagiaan orang yang telah berkorban segalanya untuk aku..
bukannya berfikir tentang perasaan dan impian sendiri..
aku ingin memberinya segala yang diimpikan..
segala yang diidamkan..segala yang termampu aku berikan..

dan sekarang..
"impian" itu bukan lagi matlamat pertama hidup aku..
matlamat aku yang utama adalah untuk menghadiahkan segala yang aku ada..
hanya untuk DIA...

-INFINITE ENIGMA-

No comments:

Post a Comment